سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پاکدامنى زیور درویشى است ، و سپاس زینت توانگرى . [نهج البلاغه]
 
جمعه 88 اردیبهشت 25 , ساعت 8:22 عصر
 اشاره: سایت قلم نیوز سایت رسمی جناب آقای مهندس موسوی می باشد که چند مدتی است مشغول به کار گشته است  (توجه داشته باشید که سایت رسمی است نه سایت یا وبلاگ حامی و یا خبرگزاری و ....) در مطلب زیر که در قسمت استان ها ذیل قسمت استان فارس در این سایت قید گردیده است اگر مسئولین قلم نیوز به دلیل گاف بزرگ خود و پس از انتشار این مقاله آن را بر ندارند!- یکی از شاهکارهای دروغ پراکنی را مشاهده می کنیم. لازم به ذکر است  <**ادامه مطلب...**> مطالبی که در پرانتز در نوشته ی زیر آمده است تذکرات و جوابیه سیزده 57 به شبهه افکنی ها و اکاذیب این سایت می باشد. با هم مرور می کنیم....

با نزدیک شدن به انتخابات 22 خردادماه ریاست جمهوری و افزایش موج انتخابات و نیز کاهش اقبال جناح حاکم، برخی از گروههای همسو با رئیس دولت نهم با صرف هزینه های سنگین تلاش می‏کنند دیگر کاندیداهای مطرح این دوره خصوصاً مهندس میرحسین موسوی، یار صدیق امام راحل و نخست وزیر دوران دفاع مقدس را با انتشار شبهات و اکاذیب مختلف و تهمت‏های ناروا تخریب کنند.

گروه خبری سایت قلم نیوز، با بررسی ستادهای تخریب و عوامل پشت صحنه تلاش می‏کند، حداقل باری را از این تخریب‏ها کاسته و مردم با چهره‏های این ستادها که معلوم نیست با چه منابع مالی و با پشتوانه کدام قدرت، این حجم تخریب را در فضای نابرابر تبلیغاتی علیه یاران انقلاب و مردم آغاز کرده‏اند، آشنا سازد.

در نخستین بررسی به نشریه دانشجویی و تمام رنگی (1- نشریه دو رنگ است نه تمام رنگی) «سیزده 57» پرداخته که از یک ماه قبل (2- انتشار سیزده57 از آبان ماه 87 شروع شده است نه یک ماه قبل) در شمارگان قریب به 70 هزار نسخه (3- حداکثر تیراژ نشریه - که آن هم به منظور امکان پخش در راهپیمایی عظیم 22 بهمن بوده است – 20000 نسخه بوده و تیراژ هفتگی آن 14000 می باشد) در سطح استان فارس منتشر می‏شود.

این نشریه به اصطلاح دانشجویی که عمدتاً از سایتهای دروغ پراکنی هم‏چون رجانیوز تغذیه می‏شود، (در پایین پاسخ داده شده است) توسط برخی از اعضای سابق جنبش عدالت‏خواه دانشجویی هدایت می‏شود و «محمدحسین رئیسی» مسئول کمیته دانشجویی ستاد انتخاباتی محمود احمدی‏نژاد، در دانشگاه شیراز (6- ایشان مسئول ستاد دانشجویی استان فارس هستند نه دانشگاه شیراز) مدیرمسئول (7- مدیر مسئول آقای بذرافشان است) آن است.

برای هر شماره از آن که در شمارگان 70 هزار نسخه منتشر می‏شود (8- تکرار کذب فوق)، اعتبارات لازم از سوی ستاد تبلیغاتی یکی از کاندیداها و با حمایت «م ر» از اعضای یکی از سایت مشهور تخریب به آن تزریق می‏شود   (9- در خوشبینانه ترین حالت، ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد 3 هفته است که شروع به کار کرده است آن هم به صورت غیر رسمی!- در حالی که سیزده57 با احتساب پیش شماره ی آن 21 شماره را چاپ کرده است که همانطور که ذکر شد از آبان ماه 87 شروع به کار نموده است؛ مگر آنکه منظور دوستان از ستاد تبلیغاتی یکی از کاندیداها، آقای موسوی یا احیاناً کروبی و شاید هم محسن رضایی باشد!) و منابع مالی دیگری نیز از معاونت فرهنگی دانشگاه‏های شیراز و علوم پزشکی شیراز دریافت می‏کند (10- سیزده 57 تا به حال ریالی از بابت نشریه از هیچ یک از مسئولان دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز دریافت نکرده است) و برخی از امکانات مختلف چاپ و نشر یکی از دانشگاههای شیراز (11- وقتی از دو دانشگاه شیراز  و علوم پزشکی هیچ کمکی دریافت نمی شود، وضعیت سایر دانشگاه ها نیز یه طریق اولی مشخص است! نکند منظور دوستان این است که دانشگاه آزاد متعلق به جاسبی به سیزده 57 کمک می کند تا مطالبی را علیه خودش منتشر کنیم؟!) و برخی نهادهای دولتی در شیراز (12- اکیداً مورد فوق را نیز تکذیب می کنیم. منابع مالی نشریه اولاً کمک خیرین است - به طور مثال دکتر طالب پور در یک وعده در اویل شروع به کار نشریه 130000 تومان به نشریه کمک کردند- و ثانیاً بودجه ی تخصیص یافته مربوط به NGO متعلق به اعضای تحریریه نشریه می باشد. ضمن آنکه طرف قرارداد نشریه، چاپخانه رنگسار واقع در پارامونت با قیمت مناسب خود، هر شماره را تنها حدود 26 تومان به چاپ می رساند که سبب کاهش هزینه ی نشریه گردیده است) در اختیار مدیران آن قرار می‏گیرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ