سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردبارى و درنگ از یک شکم افتادند و هر دو از همت بلند زادند . [نهج البلاغه]
 
جمعه 88 اردیبهشت 25 , ساعت 8:22 عصر

حسودان مزاحم؛ جدیدترین لقب هاشمی به منتقدان جاسبی

دانشگاه آزاد پرند میزبان هاشمی رفسنجانی بود تا بار دیگر بحث حاشیه‌دار دانشگاه آزاد پیش کشیده شود و منتقدان آن، حسودانی خشمگین لقب بگیرند. این برچسب ها البته از سوی کسانی متوجه منتقدان شد که خود در نقش آموزگار ”انتقادپذیری“ برای دیگران ظاهر می شدند. هاشمی رفسنجانی پس از آنکه در تمجید  از مدیریت فعلی دانشگاه آزاد و فعالیت های صورت گرفته مفصل سخن گفت، پیکان حملات خود را به جانب منتقدان گرفت، بار دیگر آنها را مزاحمانی لقب داد که مانع پیشبرد امور می شوند.

وی ضمن تقدیر از شخصیت جاسبی گفت:«جاسبی حقیقتاً دلسوزانه و مثل فرزندش برای دانشگاه تلاش می‌کند و متاسفانه مورد خشم حسودانی است که دائما مزاحم وی می‌شوند و وقت این مدیر با ارزش را می‌گیرند.»

 

ثانیه‌ای را در خدمت‌رسانی به مردم فروگذار نمی‌کنیم

در حالی که غلامحسین الهام، اسفندیار رحیم‌مشایی، علی سعیدلو، مهدی کلهر، سید مجتبی ثمره‌هاشمی و عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، دکتر احمدی‌نژاد را در ثبت‌نام همراهی می‌کردند، وی پس از ثبت‌نام به سالن 600 نفره محل استقرار خبرنگاران آمد و در سخنان کوتاهی کلید فعالیت‌های انتخاباتی‌اش را با توصیه به اخلاق انتخاباتی زد. احمدی‌نژاد ضمن تأکید بر پرهیز از تخریب دیگران به ویژه از طرف حامیانش، درخصوص فعالیت ستاد انتخاباتی‌اش هم تأکید کرد چنین ستادی که با مدیریت او اداره شود، وجود ندارد و کسی هم اگر قصد دارد برای تبلیغ او هزینه‌ای کند، آن را برای محرومین هزینه کند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: بنده به عنوان خادم ملت مثل بقیه فقط یک رأی دارم و باید تمام توانم را به کار بگیریم تا بهترین انتخابات برگزار بشود و در این میان لازم است چند نکته مهم را بیان کنم اول اینکه از طرف خودم هیچ ستاد تبلیغاتی ندارم و ستادی که با مدیریت بنده برپا شود وجود ندارد و وظیفه من اعلام آمادگی برای خدمت است و البته هیچ منابع مالی هم برای تبلیغات ندارم و اگر داشتم هم ضرورتی نمی‌دیدیم که هزینه‌ای شود اما عده‌ای به صورت داوطلب و مردمی به دنبال برنامه‌‌ای برای ستاد تبلیغاتی هستند که با تشکر از همه آن عزیزان که مصمم هستند در مسیر انتخاب بهتر و انتخابات بهتر تلاش کنند چند نکته‌ای را اشاره می‌کنم.

 

رضایی: با کاندیدای دیگری ائتلاف نمیکنم

 محسن رضایی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه حضور خود در ستاد انتخابات کشور به منظور ثبت‌نام برای کاندیداتوری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص تراکت‌های توزیع شده در این مراسم از سوی رضایی اظهار داشت: خبری از توزیع تراکت‌ها در میان خبرنگاران ندارم، تراکت‌های توزیع شده را پیگیری می‌کنم و اگر کسانی نیز با هدف تخریب چهره ما این کار را کرده باشند به مردم معرفی خواهم کرد.
رضایی همچنین در خصوص تخریب کاندیداها در سخنان خود اظهار داشت:‌ من همواره بر ضرورت نقد تأکید کردم و گفته‌ام که کشور اگر به این سویی که در حال حرکت است به پیش رود به سوی پرتگاه در حال حرکتی است و حتی در این مسیر زحمات صورت گرفته از سوی همین دولت نیز به خطر می‌افتد، هم موسوی و هم کروبی را از سرمایه‌های انقلاب می‌دانم و احمدی‌نژاد نیز جوانی زحمت‌کش است و هیچ‌یک از اینان را رقیب خود در این دوره از انتخابات نمی‌دانم رقیب من بیکاری، فقر و گرانی است. محسن رضایی در هنگام خروج از سالن کنفرانس در پاسخ به این سؤال که آیا امکان ائتلاف شما با کاندیدای دیگری وجود دارد اظهار داشت: من اگر می‌خواستم ائتلاف کنم وارد صحنه انتخابات نمی‌شدم.

 

نگرانی پسر کروبی از وضعیت اخلاقی ستاد پدرش

وضعیت اخلاقی برخی ستادهای کروبی برای اعضای ارشد این ستاد نیز غیر قابل تحمل شده است. در پی دریافت گزارش هایی از برخی ستادهای کروبی که محل جولان برخی جوانان بی قید و بند شده، حسین کروبی در بازدیدی از یکی از ستادهای وی واقع در شهرک غرب، گزارش فوق را تایید کرده و خطاب به پدر خود هشدار داده است که در صورت ادامه وضعیت فعلی و عدم برخورد قاطعانه با این موارد، تبعات سنگینی گریبانگیر وی خواهد شد.

همچنین شنیده شده است حسین کروبی تصریح کرده که ادامه این وضعیت پدرش را به سرنوشت هاشمی در سال ?? دچار خواهد ساخت. اخبار دیگری نیز از حامیان کروبی حکایت از آن دارد که در پی فراخوان مجمع اسلامی بانوان وابسته به همسر وی، حضور برخی افراد در ستاد کروبی چندان مطابق با شرعیات نبوده است.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ