سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوهای والا را به دست آورید که خداوندـ عزّوجلّ ـ آنها را دوست دارد، و از کارهای نکوهیده بپرهیزید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ آنها را دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]
 
جمعه 88 اردیبهشت 25 , ساعت 8:23 عصر

«ا ح» از مدیران اجرایی دولت نهم در فارس نیز برخی از امکانات و منابع مالی مورد نیاز این گروه به اصطلاح رسانه‏ای و دانشجویی را تأمین می‏کند.   (13- نگارنده هر چقدر پیگیر شد تا منظور ایشان را از ”ا ح“ دریابد موفق نگشت، اگر کسی اطلاع دارد لطفاً به شماره ی نشریه پیامک کند)

اگرچه سیزده 57، یک هفته نامه دانشجویی است، اما در آستانه انتخابات قرار است هر 2 روز یکبار منتشر شود ( 14- این که دیگر طنزی بیش نیست، اما از خدای متعال خواستارم که چنینی توانی را به ما عنایت کند؛ سیزده57 از این موضوع استقبال می کند) و به رغم پسوند دانشجویی بودن، اما کمترین مطلب تولیدی از دانشجویان در آن منتشر نمی‏شود (15- تمام مطالب نشریه توسط هیئت تحریریه نگاشته می شود. خبر صفحه ی اخبار که از سایت های رسمی گرفته می شود) و حتی به اعضای تحریریه آن اجازه داده نمی‏شود مطلبی را با قلم خود در آن منتشر کنند (16- تکرار دروغ فوق) و بیشتر به گزارش‏ها و مطالبی از روزنامه کیهان و سایت رجانیوز مزین می‏شود (17-  هر کس بتواند تنها یک مطلب در 20 شماره ی گذشته را بیابد که در آن مطلبی از رجانیوز، کیهان و حتی در سایت و وبلاگ دیگری نقل شده باشد، سیزده57 به او هدیه می دهد). اگر قرار باشد مطلبی استانی هم در راستای تخریب اعضای ستادهای انتخاباتی رقیب در این نشریه منتشر شود، عواملی خارج از نشریه این مطلب را نگارش کرده اما با اسم یکی از اعضای تحریریه در سیزده 57 درج می‏شود (18- این نیز طنزی دیگر است! اصولاً اسم هیچ کدام از اعضای تحریریه در مطالب قید نمی شود بلکه فقط در آخر نشریه اسم کلی تیم تحریریه قید می گردد. دلیل آن در شمارگان قبل به تفصیل گفته شده است). برخی از اعضای سابق این نشریه مثل «یاسین کریمی»، «پوریزدانپرست» به دلیل همین دخالت‏های عوامل دولت نهم و بسته شدن پای هرگونه نقد دولت در آن، از این نشریه خارج شده (19- این مطالب را به آقای پوریزدانپرست که گفتم خندید! قابل توجه دوستان، ایشان کوچکترین نقشی در نشریه از ابتدا تا به حال نداشته اند که حال بخواهند از نشریه جدا شوند! آقای کریمی نیز مدت ها قبل چند مقاله ای را در ستون جریان شناسی قلم زدند که بعدها با نزدیکی به انتخابات و عدم لزوم داشتن چنین ستونی که به تاریخ می پرداخت- ایشان نیز دیگر مطلبی را نمی نگارند) و حتی جنبش دانشجویی عدالت‏خواه را ترک کردند. (20- پوریزدانپرست و کریمی هر دو از اعضای سابق و فعلی جنبش عدالتخواه هستند و این نیز کذبی بیش نیست).

این نشریه همچنین مورد حمایت برخی از اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز نیز قرار دارد (21- اعضای جامعه اسلامی کوچکترین نقشی در هدایت نشریه نداشته اند و علی رغم وجود افراد مستعد در این تشکل تاکنون موفق به قید هیچ مطلبی در نشریه از جانب اعضای محترم جامعه ی اسلامی نگشته ایم. ضمن اینکه حمایت احتمالی این تشکل از نشریه در آینده، سبب خرسندی اعضای سیزده57 خواهد گردید) و به صورت وسیع هر جمعه در ستادهای نمازجمعه شهرهای استان خصوصاً شیراز توزیع می‏شود.(22- به طور میانگین در دو سه هفته ای نشریه در نماز جمعه شیراز پخش می گردد و آن هم به اکثر نمازگزاران نمی رسد)

این نشریه حتی با همکاری مدیران برخی دستگاههای اجرایی به روستاهای فارس نیز کشیده شده و در مساجد روستاها توزیع می‏شود. بارها اعضای این نشریه در مقابل دادستانی روحانیت شیراز تجمع کرده و به بهانه حمایت از «طلبه سیرجانی» علیه قوه قضائیه شعار سرداده و با انتشار مطالبی در خصوص دستگیری این طلبه سیرجانی به نقل از مقام معظم رهبری به جعل بیانات معظم له پرداختند. (23- این دیگر اوج بی انصافی است. اولاً که این موضوع چه ربطی به نشریه دارد خود دانند. ثانیاً اگر بتوانند کوچکترین موردی از جعل سخنان امام خامنه ای به ما نشان دهند قول می دهیم خود را از صحنه ی روزگار حذف کنیم! ضمناً مایه افتخا ماست که در حمایت از کسی تجمع کردیم که در آخر مقام عظمای ولایت با حکم مستقیم خود و با ذکر جمله ی - شکر ... مساعیک- خطاب به طلبه ی سیرجانی او را از زندان آزاد نمودند)

اعضای این نشریه نخستین بار «عباس پالیزدار» را به شیراز دعوت کردند که حرف‏هایش در شیراز و پس از آن همدان او را به دلیل بستن اتهام به علما و بزرگان نظام روانه زندان کرد.(24- هدف از ذکر این مورد نیز برای بنده مشخص نشد لکن بایستی گفت پالیزدار را دوستان جامعه ی اسلامی دعوت کردند و ارتباط آنها با نشریه نیز قبلاً گفته شد)

اعضای تحریریه این نشریه را علی جعفری، مصطفی نمازیان، محمد زارع ،مجتبی ایزدیان وهمکاران آن را  سجاد آزمند، امین رشیدی، غلامعلی سعادت، محمد دژکام تشکیل می‏دهند.

اعضای سیزده 57 روی وبلاگ این نشریه خود را این چنین معرفی کرده‏اند: دانشجویان دانشگاه های شیراز هستیم از اونایی که کشته مرده ی گفتمان انقلاب و حضرت روح الله هستند . سربازان ولایتی هستیم که به زعممون هنوز جمهوری اسلامی اون چیزی که انقلاب اسلامی می خواست نشده ،پس هرجا انحرافی ببینیم فریاد می زنیم ، به عبارت بهتر نقد حاکمان بدون نفی حاکمیت ......

این نشریه در حالی از امکانات وسیع دولتی و برخی منابع نامعلوم در شیراز منتشر می‏شود (25- تکرار دروغ های فوق)، که اولاً مجوز بسیاری از نشریات دانشجویی منتقد در آستانه انتخابات در دانشگاههای شیراز لغو شده، ثانیا دانشگاهها حاضر به تأمین منابع مالی مورد نیاز نشریات منتقد موجود نیستند. (26- دو جمله ی آخر باید دانشگاه پاسخگو باشد اما بنده به عنوان یک دانشجو نشریات مخالف و منتقد دولت بسیار زیادی را دیده ام که در دانشگاه در حال فعالیت هستند، کافی است به دانشگاه مراجعه کرده و از نزدیک شاهد ادعای فوق باشید).

خبر چند سطری سایت قلم نیوز و تعداد دروغ های آن را مشاهده نمودید. به عنوان یک دانشجو از مدعیان رعایت اخلاق و صدق و راستی درخواست دارم که با این اقدامات بیش از پیش سبب تخریب چهره ی مهندس موسوی نگردند. حیف که در عمل و نه فقط مانند دوستان در قول، قائل به آزادی بیان هستیم و اعتقادی به شکایت کردن و این گونه مسائل نداریم وگرنه...

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ