سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با رغبت به آنچه نزد خداوند است، با اودوستی کن [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 88 اردیبهشت 25 , ساعت 8:23 عصر

ادامه حرمت شکنی نسبت به امام و شهیدان در نشست انتخاباتی مهندس موسوی

گردهمایی دانشجویان حامی میرحسین دانشگاه آزاد در مجتمع آموزشی پیامبر (ص) دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز، با حضور میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و دکتر جاسبی در حالی برگزار شد که حضور یافتگان قدیس شکنی کرده و به ساحت امام (ره) و شهیدان هتک حرمت کردند.

در این همایش، حاضران هنگامی که صدای حیاتی، گوینده سیما در سال 68 مبنی بر «انا لله .... روح ملکوتی امام به ملکوت اعلی پیوست» و تصاویر تشییع جنازه امام پخش می شد، شروع به کف و صوت زدن کردند و عده ای که بر بالای سکوی تریبون بودند موفق به ممانعت از این سوت و کف نشدند.

حامیان میرحسین در ایام فاطمیه که از ابتدای مراسم شروع به کف زدن کرده بودند با پخش تصاویر شهیدانی به مانند همت و شهید صیاد شیرازی هو کشیدند. در این مراسم هنگامی که تصاویری از مصدق و مهدی بازرگان را نشان دادند همه حضار به پا خواستند و پرچم های سبز را تکان و شروع به سوت زدن کردند.

 

درج نام فرزندم درکناراسامی چون لاهیجی،بهبهانی ونهضت آزادی راتحمل نمی کنم

پس از آنکه سایت ”قلم نیوز“ وابسته به ستاد میرحسین موسوی مدعی حمایت خانواده شهید شیرودی از جمله مادر ایشان از کاندیداتوری مهندس موسوی در انتخابات ریاست جمهوری شد؛ مادر آن شهید طی تماسی با خبرگزاری جمهوری اسلامی نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان داد و آن را شدیدا تکذیب کرد.
مادر شهید شیرودی که از درج خبر کذب حمایت خانواده آن شهید از کاندیداتوری موسوی شدیدا متاثر بود در تماس با ایرنا با اشاره به سوءاستفاده از خوش نامی خانواده های معظم شهدا برای جمع کردن آراء مردم متدین ایران هشدار دادو گفت: هرگز حاضر نیست درج نام خانواده شهید شیرودی را در کنار اسامی دین ستیزانی چون شهلا لاهیجی و سیمین بهبهانی و ضدانقلابیونی چون نهضت آزادی و... تحمل نماید. ایشان در ادامه ضمن تکذیب صریح هرگونه حمایتی از کاندیداتوری موسوی رای خانواده های شهدا را تنها مخصوص ادامه دهندگان حقیقی راه شهدا و امام شهدا خواندند و حمایت خود را از کاندیداتوری محمود احمدی نژاد اعلام کرد.

 

جمهوری اسلامی یا مارکسیست؟!!

میزگرد سیاسی که با موضوع ”بررسی تغییر در سیاست خارجی امریکا در 100 روز حاکمیت دولت اوباما“ با حضور صادق زیباکلام، امیر محبیان، اشتری و حاجی بابایی جمعه شب از استودیوی شبکه خبر سیما به صورت زنده پخش شد  محلی شد برای توهین ها و افتراهات صادق زیبا کلام.

صادق زیباکلام در این میزگرد در جواب مجری این برنامه در خصوص شعار تغییر اوباما گفت: ”دولت امریکا اگر سند 6 دانگ زمین را هم به نام ایران کند، باز هم جمهوری اسلامی می گوید تغییری ایجاد نشده است!“. وی با رد مصادره ی اموال ایران توسط دولت آمریکا با استدلالی مضحک اینچنین گفت که: ”ما اصلاً اموالی در امریکا نداریم! و اینها چیزهایی است که ما 3 دهه است به مردم گفته ایم! طبق توافقتنامه الجزایر باید دادگاهی متشکل از 3 قاضی امریکایی، ایرانی و هلندی تشکیل می‌شد و به شکایات دو طرف رسیدگی می‌کرد. از اواخر سال 59، هر ایرانی که بعد از انقلاب به امریکا رفته و حالا طاغوتی نام گرفته، فراری به حساب آمده است و هر چه که بوده (با لحن تمسخر)، چون شهروند امریکا شده اند، رفته اند به آن دادگاه شکایت کرده اند و گفته اند که دولت جمهوری اسلامی اموال ما را مصادره کرده و باید غرامت ما را بپردازد و آن دادگاه هم به نفع آنها حکم صادر کرده و اساسا دیگر چیزی به اسم 11 میلیارد دلار وجود خارجی ندارد!“ وی در ادامه با سخیف ترین تعابیر، جمهوری اسلامی را همچون مارکسیست ها دانست و گفت: ”متأسفانه در جمهوری اسلامی تصویری که از امریکا ساخته شده، همان تصویری است که حزب توده و مارکسیست‌ها به ایران آوردند که در جهان 2 قطب است: سوسیالیست ها و امریکای جهان خوار به عنوان نظام سلطه و ما فقط ادبیات مارکسیستی آن را عوض کرده ایم و اسم آن را گذاشته ایم استکبار!

 

تبلیغات تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری از اول خرداد آغاز می‌شود

ضرغامی درباره شروع برنامه‌های اصلی نامزدهای ریاست جمهوری در سازمان صدا و سیما گفت: برنامه‌های اصلی نامزدها از اول خردادماه شروع می‌شود و به مدت 20 روز انواع برنامه‌های متنوع در ساختارهای مختلف در بهترین ساعت پخش می‌شود که بینندگان زیادی هم خواهد داشت. البته ما پخش برنامه‌های جذاب همچون فیلم و سریال‌ها را قطع نمی‌کنیم. وی ادامه داد: علاوه بر پخش برنامه‌هایی که مستقیم به خود نامزدها مربوط می‌شود، همزمان با آن برنامه‌های عادی هم روی آنتن می‌رود. در حال حاضر 12 برنامه‌ مناسب انتخاباتی از شبکه‌های سراسری غیر از شبکه‌های استانی و رادیویی پخش می‌شود که تعداد آنها هم افزایش می‌یابد. همچنین ظرفیت‌هایی که در داخل برنامه تدارک دیده شده، زیاد و فضا کاملاً انتخاباتی می‌شود.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ