سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خوب گوش دهد، زود بهره برد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 88 اردیبهشت 25 , ساعت 8:22 عصر

حسودان مزاحم؛ جدیدترین لقب هاشمی به منتقدان جاسبی

دانشگاه آزاد پرند میزبان هاشمی رفسنجانی بود تا بار دیگر بحث حاشیه‌دار دانشگاه آزاد پیش کشیده شود و منتقدان آن، حسودانی خشمگین لقب بگیرند. این برچسب ها البته از سوی کسانی متوجه منتقدان شد که خود در نقش آموزگار ”انتقادپذیری“ برای دیگران ظاهر می شدند. هاشمی رفسنجانی پس از آنکه در تمجید  ادامه مطلب...

جمعه 88 اردیبهشت 25 , ساعت 8:22 عصر
 کسی را برگزینید که از درد مردم احساس درد کند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم کردستان در میدان آزادی سنندج و خیابانهای اطراف، ضمن قدردانی از استقبال باشکوه و پرشور مردم صمیمی و با محبت کردستان از استقامت، هوشیاری و مجاهدت مردم مومن، و با فرهنگ این استان تجلیل کردند و با تأکید بر حفظ عزت ملی، به تبیین شاخصهای انتخاب بهترین و صالح ترین رئیس جمهور از میان نامزدهای صالح پرداختند.

ادامه مطلب...

جمعه 88 اردیبهشت 25 , ساعت 8:22 عصر

«ا ح» از مدیران اجرایی دولت نهم در فارس نیز برخی از امکانات و منابع مالی مورد نیاز این گروه به اصطلاح رسانه‏ای و دانشجویی را تأمین می‏کند.   (13- نگارنده هر چقدر پیگیر شد تا منظور ایشان را از ”ا ح“ دریابد موفق نگشت، اگر کسی اطلاع دارد لطفاً به شماره ی نشریه پیامک کند)

ادامه مطلب...

جمعه 88 اردیبهشت 25 , ساعت 8:22 عصر
 اشاره: سایت قلم نیوز سایت رسمی جناب آقای مهندس موسوی می باشد که چند مدتی است مشغول به کار گشته است  ادامه مطلب...
جمعه 88 اردیبهشت 25 , ساعت 8:22 عصر

حدود سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد. انقلابی که تمام معادلات سیاسی، اجتماعی ، فلسفی،منطقه ای و بین المللی غرب را به هم ریخت و زنگ خطر بلندی برای سرد مداران نظام سلطه را به صدا در آورد. انقلابی که سبب شد تمام منافع آنها در کشور های تحت سلطهبا بهام جدی مواجهه شود. از این رو تمام هم و غم نظام سلطه   ادامه مطلب...

پنج شنبه 88 اردیبهشت 24 , ساعت 8:34 عصر
روانبخش: چگونه می‌شود، کسی مسلمان باشد، لیبرال هم باشد؟
مرعشی: یا باید سوسیالیست باشیم یا لیبرالیست

اشاره: هفته گذشته همزمان با سفر آقای میرحسین موسوی به کرمان، به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر مناظره ای بین حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزارن و حجت‌الاسلام قاسم روان‌بخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتو سخن برگزار شد.

به گزارش رجانیوز، متن این مناظره در ادامه آمده است:ادامه مطلب...

پنج شنبه 88 اردیبهشت 24 , ساعت 8:33 عصر
طلبه‌ای که قصد سؤال از موسوی را داشت، مضروب و روانه بیمارستان شد

شب گذشته هوادران میرحسین موسوی در جلسه انتخاباتی وی در مسجد قبا یک طلبه پرسشگر را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند به گونه ای که وی شب گذشته را تا صبح در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود.ادامه مطلب...

پنج شنبه 88 اردیبهشت 24 , ساعت 8:22 عصر

کار برای غیرخدا حتی با ظاهر عبادت، انحطاط است

دوشنبه شب گذشته در حالی که دکتر احمدی‌نژاد آماده می شد تا پس از دیدار اواسط اسفند سال گذشته خود با جمعی از دانشجویان یک بار دیگر در جمع طرفداران دانشجویش در ساختمان شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری حاضر شود، جمعیت زیاد دانشجوان مراجعه کننده برای ورود به این مراسم سبب شد برنامه با تأخیری یک ساعت و نیمه با انتقال به مسجد سلمان نهاد برگزار شود تا لازم نشود حدود 700 نفر از هزار نفری که تا ساعت 12 شب پای سخنان احمدی‌نژاد نشستند، بدون دیدار و گفت‌وگو با رئیس‌جمهور خود باز گردند.ادامه مطلب...

پنج شنبه 88 اردیبهشت 24 , ساعت 8:19 عصر
روزنامه انگلیسی گاردین:
پیروزی فردی مثل موسوی به نفع غرب خواهد بود

یک روزنامه انگلیسی از روی کار آمدن مجدد دکتر احمدی‌نژاد ابراز نگرانی کرد و در ادامه نوشت: تاریخ به غرب ثابت کرده است که احمدی نژاد به هیچ وجه با غرب کنار نمی آید ولی اصلاح طلبان موضع نرم و خنثی تری در مقابل غرب خواهند داشت به همین دلیل اگر یک اصلاح طلب در ایران، مثل "میر حسین موسوی" رأی بیاورد به نفع غرب خواهد بود زیرا رابطه بهتری با غرب خواهد داشت.ادامه مطلب...

جمعه 88 اردیبهشت 18 , ساعت 9:2 عصر
 

طنز/ حسن حیدری

* لشکر قابلمه به‌دست‌ها از سر گرسنگی و چون صبحانه، ناهار و شام رایگان می‌دادند، به استقبال احمدی‌نژاد آمده بودند.

* عکس‌های موجود واقعی نیست و با فتوشاپ جمعیت زیاد نشان داده شده ‌است، در صورتی که استقبال از رئیس‌جمهور بسیار سرد بود.

* از استان‌های همجوار یزد از جمله کرمان، اصفهان، فارس و... سرویس و اتوبوس رایگان گذاشته بودند تا مردم را برای استقبال از احمدی‌نژاد به یزد بیاورند.

* به هر نفر که از شهرهای دیگر به یزد می‌آمد، 10 هزار تومان می‌دادند و این از مصوبه‌های جلسه استاندار با فرمانداران بوده است.

* مردم داشتند اتفاقی از خیابان‌های یزد عبور می‌کردند اما عوامل دولت نهم با زیرکی یکباره احمدی‌نژاد را وسط مردم آورده و عکس‌های لازم را گرفتند.

* اصلاً احمدی‌نژاد به یزد نرفته و ما او را امروز و درست در همان لحظه در تلویزیون دیدیم، او چطور می‌تواند همزمان هم در صدا و سیما و هم در یزد باشد.

* به مردم گفته و در یزد اعلام کرده بودند که قرار است خاتمی به استان سفر کند اما نامردها به‌جای خاتمی، احمدی‌نژاد را قالب کردند؛ اینکه می‌بینید خیل جمعیت در عکس احمدی‌نژاد را دنبال می‌کنند، برای این است که می‌خواهند به او فحش بدهند.

* اگر کل خیابان را 4کیلومتر بگیریم، عرض آن هم 4 متر است و اگر در هر مترمربع 5 نفر هم در نظر بگیریم، نهایت جمعیت استقبال کننده از احمدی‌نژاد در یزد 8 هزار نفر آن هم با خوش‌بینی می‌شود.

*بسیاری از مردم که شما در تصاویر می‌بینید، برای رفتن به سینما، خوردن ساندویچ و پیتزا، گرفتن چک‌هایشان از بانک، پیاده‌روی، خرید لباس و... از خانه بیرون آمده بودند اما به دستور استاندار فقط مغازه‌ها و بانک‌ها و... که در مسیر حرکت احمدی‌نژاد بود، باز بود و بقیه همه بسته بودند، همین شد که 8 هزار نفر در استقبال احمدی‌نژاد حضور داشتند وگرنه 3 هزار نفر هم نمی‌شدند.

* آقایان اولیاء نماینده یزد، تابش نماینده اردکان و... از مردم خواسته بودند تا مردم در صحنه بیایند و مقبولیت مردمی نظام را نشان دهند وگرنه آبروریزی می‌شد.

* کل توپخانه‌ها و پادگان‌ها و سربازخانه‌ها و آشپزخانه‌ها و ... نیروهای لباس شخصی خود را برای استقبال از احمدی‌نژاد فرستاده بودند ما که دیدیم داشتند لباس‌هایشان را عوض می‌کردند.

* اداره ثبت احوال یزد نیز در راستای افزایش جمعیت استقبال‌کننده حدود ???هزار شناسنامه جعلی درست و آن را بین مردم توزیع کرد.

نظرات کاربران:
<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ