سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش را برای غیر خدا فرا گیرد یا با آن غیر خدا را اراده کند، جایگاهش را در آتش تدارک کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 88 اردیبهشت 18 , ساعت 8:50 عصر
سایت موسوی: احمدی‌نژاد در همه نظرسنجی‌ها بالاترین رأی را دارد
مسئول تبلیغات موسوی: نظرسازی نکنید رأی موسوی 2 برابر است

سایت قلم‌نیوز ارگان اینترنتی حامی موسوی در نوشته‌ای به قلم یک استاد دانشگاه ضمن تشکیک در نتایج نظرسنجی منتشر شده در تاریخ 26 فروردین رجانیوز اذعان کرد که در همه نظرسنجی‌های انجام شده در کشور در 2 ماه گذشته آقای احمدی‌نژاد بیشترین رأی را داشته‌اند.

به گزارش رجانیوز، پس از درج این مطلب، مسئول کمیته تبلیغات و رسانه موسوی در گفت‌وگو با همین سایت که توسط خود او اداره می‌شود، گفت: دیگر کسی فریب نظرسازی ها را نخواهد خورد. اطلاعات دقیق ما حاکی از رشد چشمگیر و شتابان مهندس موسوی است به گونه‌ای که احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم حداقل است.

این سایت ابتدا در مطلبی با عنوان "نظرسنجی و نظرسازی" نوشت: «این درست است که در همه نظرسنجی‌های انجام شده در کشور در 2 ماه گذشته آقای احمدی‌نژاد بیشترین رأی را داشته‌اند، اما نادرستی در جای دیگری است. بالاترین برآورد برای آراء آقای احمدی‌نژاد در سطح ملی، نزدیک به 50 درصد است. در ضمن تمامی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند رأی میرحسین موسوی در دهه سوم فروردین به بیش از 8 برابر رأی مهدی کروبی رسیده است.»

اما پس از انتشار این مطلب، مسئول کمیته رسانه و تبلیغات ستاد میر حسین موسوی گفت: دیگر کسی فریب نظرسازی ها را نخواهد خورد. در یک روند طبیعی شکست احمدی نژاد قطعی است و موسوی پیروز قاطع دور اول این انتخابات خواهد بود. شما نظر می سازید و امید بی حاصل می دهید. چه بخواهید چه نخواهید موسوی در دلهای مردم شهر و روستا خانه کرده است. نظرسازی های ساختگی اخیر یادآور نظرسازی های سال 76 علیه خاتمی ست.

ابوالفضل فاتح بورسیه جهاد دانشگاهی که به صورت غیرقانونی در ستاد موسوی فعالیت می‌کند و مسئولین جهاد دانشگاهی نیز نیز درخصوص این مسئله اقدامی نمی‌کنند، در گفت‌وگو با سایت تحت مدیریت خود، از نظرسنجی‌های اخیر که حاکی از فاصله زیاد احمدی‌نژاد با موسوی را نشان می‌دهد به موج نظرسازی تعبیر کرد و گفت: دیگر کسی فریب نظرسازی‌ها را نخواهد خورد. آنها می خواهند به حامیان خود امید بدهند ولی به خواست خدا حاصلی نخواهد داشت. اطلاعات دقیق ما حاکی از رشد چشمگیر و شتابان مهندس موسوی است به گونه‌ای که احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم حداقل است.

فاتح ادامه داد: در یک روند طبیعی و با ادامه وضع موجود شکست احمدی‌نژاد قطعی است و موسوی پیروز قاطع دور اول این انتخابات خواهد بود. به طور مثال، در حالی که پیش از اعلام حضور مهندس شناخت نسل جوان از موسوی را بسیار اندک می‌دانستند.

وی در یک پیش‌بینی عجیب اظهار داشت: در حال حاضر رأی ایشان نسبت به احمدی‌نژاد تنها در این قشر دو به یک است، نظرسازی‌های ساختگی اخیر نظرسازی‌های سال 76 علیه خاتمی را تداعی می‌کند.

نظرات کاربران:
جمعه 88 اردیبهشت 18 , ساعت 8:44 عصر
 *  خبرنگار« کمک نیور» توانست علت استقبال مردم فارس از سفر استانی احمدی نژاد کشف کند. طبق اطلاعات واصله، گزارشها حاکیست که در روز استقبال به واسطه اطلاع دولت از گرم شدن هوا، اقدام به قطع آب شیراز کرده ومردم را برای دریافت آب به ورزشگاه حافظیه فرامی خوانند.  ادامه مطلب...
جمعه 88 اردیبهشت 18 , ساعت 8:44 عصر

”رفتن به شهرها، رفتن به شهرهای کوچک، همه نقاط کشور را زیر پا گذاشتن و هیچ نقطه‏ای از کشور را از منظر خبرگی و کارشناسی دور قرار ندادن، چیزهای باارزشی است و امتیاز اول دولت نهم است“ .    مقام معظم رهبری

شاید چهار سال پیش یعنی در 10 خرداد 84 هنگامی که احمدی‌نژاد در دانشگاه تهران وعده تمرکززدایی و مسافرت دولت به استان‌ها را می‌داد و حتی هنگامی که پس از پیروزی در انتخابات، نخستین جلسه استانی دولت را در خراسان جنوبی (آبان 84) برگزار می‌کرد، کمتر کسی به ادامه و تکمیل این سفرها مطمئن بود، ادامه مطلب...

جمعه 88 اردیبهشت 18 , ساعت 8:44 عصر
 *  وقتی برایش غذا می بردم ناراحت می شد می گفت مامان وظیفه من است که به شما خدمت کنم.زمانی که 7 سالش بود یه عروسی تاروتمبک اقوام گرفته بودند،می گفت نمی آیم خوب نیست. ادامه مطلب...
جمعه 88 اردیبهشت 18 , ساعت 8:42 عصر
متأسفانه بعد از انقلاب چادر مشکی و رنگ‌های مرده ارزش شد

فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در دهه‌ی 70 به سبب نمایندگی در مجلس پنجم و مطالب بحث‌برانگیز مندرج در مجله متعلق به وی، حاشیه‌ساز شده بود، بار دیگر پس از سال‌ها با اظهارات خود در برنامه صبحگاهی شبکه دوم سیما حاشیه‌ساز شد.

به گزارش رجانیوز، فائزه هاشمی در این برنامه از اینکه رنگ تیره و مرده مشکی پس از انقلاب به عنوان فرهنگ در چادر، مقنعه، مانتو و روسری زنان ایرانی وارد شد، اظهار تأسف کرد و در بخش دیگری از اظهاراتش نیز مدعی شد در این سال‌های اخیر زنان خانه‌نشین شده‌اند.

این برنامه زنده در حالی پخش شد که مجری برنامه بارها نسبت به هاشمی رفسنجانی و خانواده وی در مقابل میلیون‌ها بیننده ایرانی اظهار خاکساری کرد و گفت افتخاری بالاتر از دیدار و مصاحبه با حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی وجود ندارد.ادامه مطلب...

دوشنبه 88 اردیبهشت 14 , ساعت 11:12 عصر
 در هر صورت، این مسائل برای انقلابات هست که آنهایی که خارج و داخل ضرر دیده‏اند، باید البته بد بگویند. ما نباید متوقع باشیم که اینهایی که شکست خوردند و رفتند، برای ما خوب بنویسند. یا ما نباید متوقع باشیم که روزنامه‏های امریکا و کسان دیگر برای ما چیزهای خوب بنویسند. خوب، آنها رفته‏اند از بین، منافعشان از دستشان رفته است... نباید ما متوقع باشیم که اینها برای ما مقاله‌ی خوب بنویسند. البته آنها باید به ما فحش بدهند. اگر یک روزی اینها برای ما خوب نوشتند، آن وقت است که ما مصیبت داریم...

بیانات امام خمینی(ره) را در جمع اعضای هیئت دولت و نخست‌وزیر در تاریخ 60/6/16


یکشنبه 88 اردیبهشت 13 , ساعت 6:33 عصر

ان شاءالله در روزهای بعد با مقالات جدیدی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری باز هم میهمان شما خواهیم شد.

مطالب خود را برایمان ایمیل کنید.


یکشنبه 88 اردیبهشت 13 , ساعت 6:22 عصر
 
دستور میرحسین موسوی به رسانه‌ها
انتقاد فرزند امام(ره) از من را پوشش ندهید

جلسه جمعیت زنان انقلاب اسلامی با میرحسین موسوی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم که در فرهنگستان هنر برگزار شد، به محل طرح یک سؤال جدی از موسوی در قبال نهضت آزادیتبدیل شد که موسوی پس از شنیدن این سؤال از خبرنگاران و عکاسان خواست جلسه را ترک کنند و به آنان تأکید کرد این بخش از سؤال پرسش کننده حذف شود.

به گزارش رجانیوز، این جلسه که برای برگزاری آن هماهنگی‌های بسیاری صورت گرفته بود، تنها حدود 20 دقیقه به طول انجامید.

زهرا مصطفوی فرزند امام خمینی (ره) و دبیر کل جمعیت زنان انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز در این نشست، طی سخنانی با بیان اینکه از شما خاطره 8 سال دفاع مقدس را در یاد و ذهن داریم، گفت:‌ شما یک مقلد واقعی امام راحل و فردی بودید که در زمان جنگ و محاصره توانمند برخورد کردید و معیشت مردم را به خوبی اداره کردید که این ویژگی مثبت شما در خاطره همه ما مانده است.

وی با اشاره به جلسات متعدد جمعیت زنان گفت:‌ در جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم که با اینکه شما با سکوت مطلق و چون چیزی جدیدی از شما نشنیده‌ایم همان خاطره برای ما باقی مانده است و به اصول و ارزش‌های انقلاب پایبند هستید و مبنای شما مبنای انقلاب اسلامی و همه وجود شما برگرفته از انقلاب است، لذا این امور باعث شد از شما حمایت کنیم و مطمئن هستیم که به همان آرمان‌ها پایبند هستید.

عضو جمعیت زنان در ادامه اظهار داشت: امروز نسل جوان تا حدودی با شما آشنایی دارد و مطمئن هستیم که با سخنرانی‌هایی که خواهید داشت، بیشتر با شما آشنایی می‌یابند و هم کسب رای خواهید کرد.

وی با بیان اینکه باید بتوان تعادل را به گونه‌ای حفظ کرد که زمان اصولگرایی، اصلاح‌طلب و زمان اصلاح‌طلبی، اصولگرا نیز باشیم اظهار دداشت: نمونه این صحبت من آقای کروبی است که در مجلس ششم وقتی افراطیون کار را دست گرفته بودند در همه لحظات چه در قدرت حضور داشت و چه خارج از قدرت بود، از اصول و ارزش‌ها کناره‌گیری نکرد و حمایت ما از شما دلیل بر این نیست که نقاط قوت دیگران را فراموش کرده‌ایم.

این عضو مجمع زنان با طرح سئوالی از موسوی در خصوص اظهارات اخیر وی نسبت به نهضت آزادی بیان داشت: زمانی در سخنانتان در خصوص گروه نهضت آزادی اعلام کردید که با آنها اختلاف نظر دارید و پس از آن فرمودید که دوستی با آنها دارید که این دوستی تا امروز ادامه پیدا کرده است و زمانی نیز گفتید که ما وقتی با افرادی اختلاف نظر داریم قرار بر این نیست که آنها را کنار بگذاریم، حال سئوال من این است که چگونه می‌توانیم افرادی را که با آنها اختلاف نظر داریم در مناصب اجرایی بکار بگیریم و به آنها مسئولیت بسپاریم.

پس از سخنان زهرا مصطفوی، میرحسین موسوی از خبرنگاران و عکاسان خواست تا این جلسه را ترک کنند لذا خبرنگاران تنها چند دقیقه در این جلسه حضور داشتند و ادامه این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

موسوی پس از جلسه 20 دقیقه‌ای خود با جمعیت زنان در حالی که تلاش داشت چهره خود را در پایان جلسه به دور از عصبانیت نشان دهد، از خبرنگاران خواست تا بخش پایانی سخنان زهرا مصطفوی را منتشر نکنند.

موسوی پس از صحبت با خبرنگاران برای عدم انتشار این بخش از سخنان مصطفوی به سمت یکی از محافظان خود رفت و گفت: این جلسه چقدر بی‌صاحب است، یکی نیست به خبرنگاران بگوید بیرون بروند.

این جلسه تنها به مدت 20 دقیقه برگزار شد. در این جلسه که با حضور اکثر زنان جمعیت زنان انقلاب اسلامی برگزار شد، زهرا رهنورد همسر موسوی نیز حاضر بود. قرار بود در این جلسه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری دهم بحث و گفتگو شود.

نظرات کاربران:

زمانی در سخنانتان در خصوص گروه نهضت آزادی اعلام کردید که با آنها اختلاف نظر دارید و پس از آن فرمودید که دوستی با آنها دارید که این دوستی تا امروز ادامه پیدا کرده است و زمانی نیز گفتید که ما وقتی با افرادی اختلاف نظر داریم قرار بر این نیست که آنها را کنار بگذاریم، حال سئوال من این است که چگونه می‌توانیم افرادی را که با آنها اختلاف نظر داریم در مناصب اجرایی بکار بگیریم و به آنها مسئولیت بسپاریم.


یکشنبه 88 اردیبهشت 13 , ساعت 6:6 عصر

آزادی جمع کردن گشت ارشاد است.(میر حسین)

آزادی حضور در کنسرت ساسی مانکن است.(کروبی)

آزادی دست دادن با دختر ایتالیایی است.(خاتمی)

آزادی حمایت از صوفیان است.(کروبی)

اما آزادی این هم میتواند باشد:بوسه ای بر دستان پدر شهید


جمعه 88 اردیبهشت 11 , ساعت 8:13 عصر

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ