سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر شهوت چیره شو، تا حکمتت کامل گردد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 88 اردیبهشت 13 , ساعت 6:22 عصر
 
دستور میرحسین موسوی به رسانه‌ها
انتقاد فرزند امام(ره) از من را پوشش ندهید

جلسه جمعیت زنان انقلاب اسلامی با میرحسین موسوی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم که در فرهنگستان هنر برگزار شد، به محل طرح یک سؤال جدی از موسوی در قبال نهضت آزادیتبدیل شد که موسوی پس از شنیدن این سؤال از خبرنگاران و عکاسان خواست جلسه را ترک کنند و به آنان تأکید کرد این بخش از سؤال پرسش کننده حذف شود.

به گزارش رجانیوز، این جلسه که برای برگزاری آن هماهنگی‌های بسیاری صورت گرفته بود، تنها حدود 20 دقیقه به طول انجامید.

زهرا مصطفوی فرزند امام خمینی (ره) و دبیر کل جمعیت زنان انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز در این نشست، طی سخنانی با بیان اینکه از شما خاطره 8 سال دفاع مقدس را در یاد و ذهن داریم، گفت:‌ شما یک مقلد واقعی امام راحل و فردی بودید که در زمان جنگ و محاصره توانمند برخورد کردید و معیشت مردم را به خوبی اداره کردید که این ویژگی مثبت شما در خاطره همه ما مانده است.

وی با اشاره به جلسات متعدد جمعیت زنان گفت:‌ در جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم که با اینکه شما با سکوت مطلق و چون چیزی جدیدی از شما نشنیده‌ایم همان خاطره برای ما باقی مانده است و به اصول و ارزش‌های انقلاب پایبند هستید و مبنای شما مبنای انقلاب اسلامی و همه وجود شما برگرفته از انقلاب است، لذا این امور باعث شد از شما حمایت کنیم و مطمئن هستیم که به همان آرمان‌ها پایبند هستید.

عضو جمعیت زنان در ادامه اظهار داشت: امروز نسل جوان تا حدودی با شما آشنایی دارد و مطمئن هستیم که با سخنرانی‌هایی که خواهید داشت، بیشتر با شما آشنایی می‌یابند و هم کسب رای خواهید کرد.

وی با بیان اینکه باید بتوان تعادل را به گونه‌ای حفظ کرد که زمان اصولگرایی، اصلاح‌طلب و زمان اصلاح‌طلبی، اصولگرا نیز باشیم اظهار دداشت: نمونه این صحبت من آقای کروبی است که در مجلس ششم وقتی افراطیون کار را دست گرفته بودند در همه لحظات چه در قدرت حضور داشت و چه خارج از قدرت بود، از اصول و ارزش‌ها کناره‌گیری نکرد و حمایت ما از شما دلیل بر این نیست که نقاط قوت دیگران را فراموش کرده‌ایم.

این عضو مجمع زنان با طرح سئوالی از موسوی در خصوص اظهارات اخیر وی نسبت به نهضت آزادی بیان داشت: زمانی در سخنانتان در خصوص گروه نهضت آزادی اعلام کردید که با آنها اختلاف نظر دارید و پس از آن فرمودید که دوستی با آنها دارید که این دوستی تا امروز ادامه پیدا کرده است و زمانی نیز گفتید که ما وقتی با افرادی اختلاف نظر داریم قرار بر این نیست که آنها را کنار بگذاریم، حال سئوال من این است که چگونه می‌توانیم افرادی را که با آنها اختلاف نظر داریم در مناصب اجرایی بکار بگیریم و به آنها مسئولیت بسپاریم.

پس از سخنان زهرا مصطفوی، میرحسین موسوی از خبرنگاران و عکاسان خواست تا این جلسه را ترک کنند لذا خبرنگاران تنها چند دقیقه در این جلسه حضور داشتند و ادامه این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

موسوی پس از جلسه 20 دقیقه‌ای خود با جمعیت زنان در حالی که تلاش داشت چهره خود را در پایان جلسه به دور از عصبانیت نشان دهد، از خبرنگاران خواست تا بخش پایانی سخنان زهرا مصطفوی را منتشر نکنند.

موسوی پس از صحبت با خبرنگاران برای عدم انتشار این بخش از سخنان مصطفوی به سمت یکی از محافظان خود رفت و گفت: این جلسه چقدر بی‌صاحب است، یکی نیست به خبرنگاران بگوید بیرون بروند.

این جلسه تنها به مدت 20 دقیقه برگزار شد. در این جلسه که با حضور اکثر زنان جمعیت زنان انقلاب اسلامی برگزار شد، زهرا رهنورد همسر موسوی نیز حاضر بود. قرار بود در این جلسه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری دهم بحث و گفتگو شود.

نظرات کاربران:

زمانی در سخنانتان در خصوص گروه نهضت آزادی اعلام کردید که با آنها اختلاف نظر دارید و پس از آن فرمودید که دوستی با آنها دارید که این دوستی تا امروز ادامه پیدا کرده است و زمانی نیز گفتید که ما وقتی با افرادی اختلاف نظر داریم قرار بر این نیست که آنها را کنار بگذاریم، حال سئوال من این است که چگونه می‌توانیم افرادی را که با آنها اختلاف نظر داریم در مناصب اجرایی بکار بگیریم و به آنها مسئولیت بسپاریم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ