سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر فریب خورده را سرزنش نتوان کرد . [نهج البلاغه]
 
جمعه 88 اردیبهشت 18 , ساعت 8:42 عصر
متأسفانه بعد از انقلاب چادر مشکی و رنگ‌های مرده ارزش شد

فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در دهه‌ی 70 به سبب نمایندگی در مجلس پنجم و مطالب بحث‌برانگیز مندرج در مجله متعلق به وی، حاشیه‌ساز شده بود، بار دیگر پس از سال‌ها با اظهارات خود در برنامه صبحگاهی شبکه دوم سیما حاشیه‌ساز شد.

به گزارش رجانیوز، فائزه هاشمی در این برنامه از اینکه رنگ تیره و مرده مشکی پس از انقلاب به عنوان فرهنگ در چادر، مقنعه، مانتو و روسری زنان ایرانی وارد شد، اظهار تأسف کرد و در بخش دیگری از اظهاراتش نیز مدعی شد در این سال‌های اخیر زنان خانه‌نشین شده‌اند.

این برنامه زنده در حالی پخش شد که مجری برنامه بارها نسبت به هاشمی رفسنجانی و خانواده وی در مقابل میلیون‌ها بیننده ایرانی اظهار خاکساری کرد و گفت افتخاری بالاتر از دیدار و مصاحبه با حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی وجود ندارد.

فائزه هاشمی که توصیه به دوچرخه‌سواری زنان و درج پیام تبریک نوروزی فرح پهلوی در کنار برخی دیگر ساختارشکنی‌های فرهنگی در کارنامه وی در مدیریت مجله زنان وجود دارد، در این برنامه که به‌عنوان رئیس فدراسیون ورزش زنان و با چادر مشکی در برنامه حاضر شده بود، علی رغم اینکه مجری از وی می خواست در موضوع ورزش زنان صحبت کند، گفت: همیشه سعی می‌کنم از کلیشه‌ها فرار کنم، نمی‌خواهم تابع کلیشه‌ها باشم، متأسفانه بعد از انقلاب ما یک سری رفتارها برای خانم ها ارزش شد، رنگ مشکی ارزش شد، چادر مشکی، مانتو مشکی، مقنعه مشکی، روسری مشکی، و رنگ های تیره و مرده ارزش شد.

وی ادامه داد: این ارزش‌ها خوب نبود از هر لحاظ بهداشتی، پزشکی، و روانشناسی، عمل مثبتی نیست.

هاشمی ادامه داد: حتی رنگ مشکی از نظر اسلامی کراهت دارد، یک سری سنت هایی باب شده که البته در حال حاضر خیلی متفاوت شده است.

فرزند هاشمی رفسنجانی در حالی در مقام افتا برآمد و رنگ مشکی را درخصوص چادر مکروه خواند که براساس فتاوای مراجع عظام رنگ مشکی در چادر و عبا و عمامه به‌هیچ وجه کراهت نداشته و بلکه درخصوص چادر استحباب دارد.

هاشمی گفت: در حال حاضر فشاری برای لباس مشکی وجود ندارد ولی شاهد هستیم که اکثر دختران جوان مانتوی مشکی می پوشند، کسی هم به آن ها نمی گوید که چه بپوشید، دخترها از روی شیکی و اینکه رنگ مشکی آدم را لاغر و خوش تیپ می کند، مشکی می پوشند.

وی گفت: در حال حاضر زنان ما وارد به عرصه های دانشگاهی شده اند، نزدیک به 70 درصد دانشجویان ما زنان هستند و مدارک عالیه را کسب کرده اند، از تجربه بسیار بالای اجرایی هم برخوردار هستند، ولی متاسفانه سقف های شیشه ای که وجود دارد و سیاست های غلطی که گاهی اعمال می شود باعث می شود که نتوانند از یک حدی بالاتر بروند.

وی ادامه داد: در افغانستان و عراق 3 الی 4 وزیر زن دارند و حدود 25 درصد نماینده مجلس زن دارند ولی تعداد نمایندگان زن مجلس ما حدود 3 درصد است هر چه هم جلو می رویم، وضعیت بدتر می شود، وقتی ما زن وزیر داشته باشیم و نماینده مجلس به تعداد کافی داشته باشیم آن وقت معاون وزیر، سفیر، رئیس دانشگاه و حتی عضو شوراهای عالی هم داریم.

وی افزود: این عملکردها باعث می شود نگاه زنانه وارد به تصمیم گیری ها شود و موجب می شود که به مشکلات زنان با نگاه زنانه پرداخت شود و مردها یا مشکلات زنان را نمی دانند یا اعتقادی به مشکلات زنان ندارند یا فرهنگ مردسالاری هنوز به شدت در جامعه ما و تمام دنیا وجود دارد. حتی کشورهای غربی و توسعه یافته هم این مشکل را دارند.

هاشمی در ادامه افزود: تا چه زمانی می خواهیم فقط آمار بدهیم که 70 درصد دانشجویان ما دختر هستند، خوب بعد از آن چه می شود، این ها کار نمی خواهند، نمی خواهند رشد کند، دوست ندارند در مدیریت ها حضور داشته باشند،وقتی ما انگیزه حضور را از آنان بگیریم،باعث دلسردی، سرخوردگی و برگشت زنان می شود.

وی ادامه داد: دنیا الان افتخار می کند به پیشرفت زنان ایرانی، هر شخصی می آید و می بیند، تعجب می کند، ولی ما در کشور خودمان حاضر نیستیم در سیستم از این توان استفاده کنیم.

فائزه هاشمی در ادامه ادعا کرد: متأسفانه در سال های اخیر سیاست ها به سمتی می رود که زنان را بیشتر خانه نشین کنند، طرح هایی که اخیرا در مجلس تصویب شده است را ببینید، مثلا در مورد ازدواج مجدد شوهر این اتفاق افتاده است.

نظرات کاربران:
آشنا

باسلام سرکار خانم هاشمی چرا بعد از سی سال به این نتیجه رسیدید که بایستی از رنگهای شاد و الی ماشاءا... استفاده نماییم. آیااگر از اول انقلاب بر اساس یک سیستم و برنامه مطابق با شعائر اسلامی و دینی پایه گذاری فرهنگ را انجام می دادید و می دادیم بهتر نبود. نمی توان یک شبه ره صد ساله رفت اما در ایران عزیز در چند سال اخیر متاسفانه شاهد این ضرب المثل بودیم و هستیم چرا که این نتیجه کار نکردن و برنامه ریزی نداشتن است

نعمت اللهی

خانم فائزه جای شما ایران نیست لطفا بروید کشورهای اروپایی .مگر شما چند ساعت در سال در ایران زندگی می کنید.لطفا دست از سر این مملکت بردارید. شما را در خارج از کشور در لندن در استادیوم ورزشی با وضع زننده

Hosain

با سلام در خصوص صحبتهای این خانم باید به عرض برساند بعضی از مباحث مطرح شده از جانب ایشان با وجود اینکه ایشان را به هیچ وجه قبول ندارم، صحیح است ولی مسأله ای که وجود دارد این است که ایشان با طرح این مسائل قصد دارند فرهنگ غربی را در کنار این مباحث پررنگ کنند و الا مباحثی چون رنگ لباس و یا حتی دوچرخه سواری بانوان فی نفسه هیچ اشکالی ندارد و باید بدور از تعصبات به این مسائل بانوان توجه نمود و امیدوارم که بار دیگر اینگونه افراد با استفاده از مباحث دینی نتوانند ریشه دین را نشانه روند والسلام علی من اتبع الهدی

عبدالله

باید به صدا و سیما گفت که: مگر آدم قحطی بود که رفتید سراغ این خانم که از مردم ایران بی خبر است .

یک بانو

خانم هاشمی اگر من نخواهم به عنوان یک زن مهندس شما مشکل مدیریت مرا حل کنید باید چه کسی را ببینم شما نماینده آن زنهای پولداری هستید که مهم ترین دغدغه زندگی شان دماغ و گونه ی عمل کرده شان است ....شما نمی خواهد به فکر پست مدیریت برای زنان باشید همان پدرتان مدیر بود کافی بود

سوال من از این خانم این است که اگر رنگ مشکی بد هست و کراهت دارد و خلاصه، تو که لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمی رود. تو کخ خودت هم چادر مشکی پوشیدی!!

عطاری از اهواز

خانم هاشمی! لطفا اگر حدیث، روایت ویا عبارتی در توضیح المسائل سراغ دارند که اجازه می دهد از مچ دست به بالا را در معرض دید نه یک نفر بلکه میلیون ها نفر قرار داد لطفا ارائه دهند. زیرا در جریان مصاحبه به هیچ وجه این دستور صریح اسلام را رعایت نکرده و بالای مچ دست ایشان پیدا بود!البته شکی ندارم که در این مورد دستش خالی ست اما به یک چیز در مورد ایشان مطمئن م و آن به سخره گرفتن ارزش های اسلامی ست. حتی رعایت شئونات را در سخن گفتن با مردان رعایت نمی کرد؛ خنده های بلند، به تمسخر گرفتن مردان و اینکه برخی از مردان نه تنها موها بلکه سبیل هایشان را هم رنگ می کنند!.. در شان یک زن مسلمان متعهد نبود که وارد اینگونه لفاظی ها و متلک پرانی ها شود ...

علی

نمیدونم چرا صدا سیما جدیداً خیلی علاقه به خانواده ی آقای هاشمی و میر حسین پیدا کرده و دوست داره مهره های مرده رو از گور در بیاره

حمید

آن که قوانین اسلام را وضع کرده (خداوند رحمن) بیشتراز من و شما به فکر نشاط روحی من و شما بوده و علم او از اصول پزشکی و روانشناسی بالاتر است .مولاعلی (ع)می فرمایند : پیوسته امت مسلمان به راه خیر قدم می نهند ، تا زمانی که از فرهنگ و آداب و رسوم ( مانند پوشیدن لباس و غذا خوردن و ... ) از کافران تقلید نکنند.و اگر در آداب از بیگانگان پیروی کردند خداوند قادر آنان را ذلیل می گرداند. بحارالانوار جلد 79 ( 76 ) صفحه 303 باب التجمل و اظهار النعمه

چاپلوسی این مجری موفق خیلی بعید بود...

احسان

بنده خدا بد هم نمیگه شما هم روش فکر کننید جواب میده

یک کلام هم از مادر عروس(شاید هم خود عروس!) بشنوید!!

;a,vd

نمی دونم واقعا ارزش نظر گذاشتن رو داره یا نه من از همه مردم معذرت می خواهم

حکیم

ایشان برای نشان دادن صداقتشان ، لطف کنند و با چادر رنگی در انظار ظاهر شوند.

علوی

ایشان نه به دلیل کم اطلاعی بلکه از روی عمد قصد دارند، حجاب زنان و فرهنگ زن مسلمان را از بین ببرند که البته در 16 سال فعالیت تاحدی هم موفق بوده‌اند. با اینحال بهتر است نوع پوشش زنان بزرگ اسلام را بررسی کنند تا بفهمند که کراهت رنگ سیاه در شرایط خاص وارد است و هر رنگ سیاهی کراهت ندارد. احتمالا ایشان در گام بعدی توصیه‌هایی برای رنگی نمودن عمامه سادات نیز ارائه خواهند کرد.

حاج حمید

فائزه خانم سلام / مشکی رنگ عشقه / مثل رنگ چشمای...

محمدمهدی

سلام خانم هاشم بهتر به فکر خریدن هنداوانه برا اسب هاش باشه نه تعیین تکلیف برا زنان مسلمان ماکه خودشون آگاهانه این نوع پوشش رو انتخاب کردن

من

سلام.. من هم با صحبتهای فائزه خانم موافق هستم و به ایشان پیشنهاد می کنم در اولین قدم با چادر قرمز در برنامه های بعدی حاضر شوند و با تیغ هم لبه های چادر قرمزشان را ریش ریش کنند و یک مدل کاملا اسلامی (البته آمیخته با نگاه بی دینی) را متجلی سازند...

خانم فائزه شما که مشکل ندارید در کانادا و لندن مالزی هر طور که میخواهید رفت وآمد میکنید مونا خانم فرزند شمابا این تعالیم از هر لحاظ شهره عام و خاص شده راستی حالش بهتر شد!!!!!!

مختاری

همه با نظرات دینی و اسلامی سرکار خانم هاشمی آشنا هستند سالهای حکومت آقای خاتمی هم یک نظری مبنی بر دوچرخه سواری زنان و دختران داده بودند البته ایشان در امر دوچرخه سواری تبحر خاصی دارند چون تصاویر دوچرخه سواری ایشان را همه دیدند حالا هم اگر لطف کنن با چادر خال خالی رنگی در جلسات پدر بزرگوارشان و جلسات عمومی حاضر شوند ما هم قول می دهم در صورت بی دین شدن به ایشان اقتدا کنیم . البته از ایشان بعید نیست از این کارها .

علی استناد

سلام . اگر قرار بوده کاری انجام بشه پدر ایشون و خاتمی چرا نکردن حالا چی شد یهو توی این 4 سال باید نماینده زن و وزیر زن و ... داشته باشیم و سقفهای شیشه ای را برداریم ؟ پدر ایشان و عموی معنوی ایشان (خاتمی) چه کردند؟ چه کسی ورزشگاه و پارک اختصاصی بانوان ساخت و گسترش داد؟

شهرام

من تعجب میکنم اگراین خانواده هاشمی یک شکل وقیافه ای داشتندانوقت چه میکردندوچه هامیگفتند؟ خدافلان رامیشناخت که شاخ به اونداد!!!

ز-ن/ن

من به عنوان یک دختر دانشجو از اینکه چادر سرم می کنم به خود می بالم از اینکه چادرم مشکی است احساس وقار وابهت می کنم خوبه نگفتند چرا پرده خانه خدا مشکی است واگر گل گلی بود شیکتر بود.

متأسفانه بعد از انقلاب بعضی ها مثل همین خانم ملاحظه شأن باباشان را هم نکرده از هیچ ساختار شکنی فروگذار نکردند! خیلی عجیبه که دختر آقای هاشمی با پاسداران ابویشان والیبال بازی کنند و با شلوار جین و روسری جلوی مردان نامحرم جولان بدهند! ظاهرا بعد از انقلاب بعضی ها که ظرفیت حاکم شدن را نداشتند دیگر شورش را در آوردند!

اسماعیل

آدم باید چهره منفورش رو تو دل مردم یک جوری جا بده دیگه حالا اینکه همین انقلاب بود این افراد رو به جایی رسوند مهم نیست تازه این رو در نظر نیمیگیرن اگه این انقلاب بره خودشون هم میرن تا الانش هم همین انقلاب اینارو زنده نگه داشته ولی چون اینارو در نظر نمیگیرن میان بد انقلاب رو میگن البته از فائزه هاشمی توقع بیشتری نمیره

نیاز

آقا من از مالزی می نویسم.. همه نظرا رو هم خوندم...ولی با هیچکدومتون حال نکردم... شرمنده... همتون زیادی تعصبی هستین... ما یکی تو کار مذهب و این چیزا نسینیم والا... ولی لااقل یکیتون این شماره مالزیشو میزاشتین رو صفحه.. چقدر بخیلین شماها!!!!

جمشید

نظرخودشو داده.شماها اقلیت هستید.یه روزی میرید تو زباله دان تاریخ

مالک

انقدر بدم میاد از این فمینیست بازی ها.خب اگر 3 درصد نماینده زن توی مجلس هست خب 0 درصد هم بچه دبستانی تو مجلس هست پس از فردا بچه دبستانی هام بیان بگن چرا مارو تو مجلس راه نمیدن.

سهیلا

دوستان هر چه لازم بود را گفته اند جای شما دیگر در کشور اسلامیمان نیست.خوب مهره ای شده اید برای تحقق اهدافشان.تا دیروز می خواستید حجاب وچادر را اختیاری کنید الان هم گیر داده اید به رنگشان...راستی چرا چادر و آن هم مشکی سر کرده بودید؟لااقل خودتان عمل کنید تا حرف و حدیث پشتتون نباشه؟؟؟!!!!!

مرتضی

باسلام برای صدا وسیما متاسفم که به چنین افرادی اجازه اظهار نظر میده

محمد

حرفاش منطقی هستند.

نازنین

حتما می خواد کاندیدا بشه اومده از این برنامه یک تیزر آگاهی جانانه برای درو کردن رای بده

علی غفاریان

من پس از خواندن مصاحبه ی خانم هاشمی و نظرات کاربران متوجه شدم که سایت رجا محل جمع شدن انسان های کوتاه فکر و غیرمنطقی است.ریرا به نظر کاربران اصلاح وضع موجود جنگ با خدا به نظر می آید ولی این گونه نیست. امیدوارم خداوند متعال به مسوولیا ای سایت و کاربران گرامیش قدرت تفکر و تعقل عنایت فرماید نه قدرت اول گفتن بعد فکر کردن

dadagholam

ایشون بهتره برن همون انگلیس

دهه ی فاطمیه

1- تاسف برای صدا و سیما به دلیل استفاده از مجریان ... و مدعوین ... 2- فائزه خانم لطفا اگه خودتون دختر دارید همون لباسهایی که دوست دارید به تنش کنید بعدش هم سوار دوچرخه کنیدش و بیاد تو خیابون تا ما ببینیمشون .و البته خودتون 3- تاسف از سکوت آقای هاشمی(استوانه انقلاب!) از اینکه دخترشان اینگونه... امیدوارم به آبروی بی بی دو عالم حضرت زهرا(س)‌هر کی به هر نحوی خیانت میکنه در دنیا و در آخرت خوار و پست بشه

یکی

یکی به من بگه آیا واقعا فرهنگ شاه وشاه زادگان ودوشیزگان؟درباری پایان یافته یا میلیونه خون ریخته شده یک بازی بود.

آتنا

از خواندن بعضی نظرات درباره ایشان شگفت زده شدم وااسفاه من نمیدانم رئیس تشخیص مصلحت نظام کی می خواهند برای مصلحت نظام جمهوری اسلامی جلوی رفتار و دهان مبارک فائزه خانم را بگیرند که بیش از این با حیثیت نظام بازی نکنند بابا یک مصلحت اندیشی بنما جناب رئیس.

سعادت

باسلام واقعاایشان ارزش این همه وقت گذاشتن لازم دارد! ازمدیریت محترم سایت خواهش میکنم مطالبی رامورد بحث بگذارید که زمینه یادگیری ورشد جامعه رافراهم نمایید

هدایت اشتری

آقایی بنام علی غفاریان کاربران را مورد لطف قرار داده که بنده بسهم خودم عرض میکنم هر چه که بابت خدمتگزاری میگیرید نوش جانتان اما حرامتان باد. آقاجان اگر چشم بصیرت نداشتیم مثل شما فاقد عقل میشدیم. جای تاسف است که هنوز شغال الدوله ها در زوایای روہای کاخ نشینی زوزه میکشند. زت زیاد

majidss

من با آن بخش از سخنان ایشان مبنی بر شاد پوشیدن موافقم نمونه موفق این کار بانوان مسلملن مالزی هستند در ضمن آنهایی که داعیه مسلملن بودن دارید مسلمان ادعا نمیکند ومانند شما اینگونه توهین نمیکند

محسن

یک کلام از مادرشوهر عروس شنیدیم . ما باداشتن بزرگانی مثل فائزه خانم چه احتیاجی به دشمن داریم . خانم هاشمی پیشنهاد دیگه ای ندارید اجرایی ایش کنیم . البته قبل از هر عمل شتابزده ای با پدر بزرگوارتان مشورت کنید شاید پیشنهاد بیشتری نسبت به فرهنگ بانوان ایران اسلامی داشته باشند .

فاطمه

مــــــــــــادر جــــــــــــان ... اصلا فرهنگ اسلامی از لسان خانم هاشمی همینجور تراوش میکنه . من موندم ایشان چرا مرجع تقلید نشدن . اللهم عجل لولیک الفرج

فائزه هاشمی مدیر مسؤل روزنامه زن بود نه مجله زنان .مدیرت مجله زنان بعهده شهلاشرکت بود .این موضوع را تصحیح کنید

نقل این سخنان بیشتر برای ایشان تبلیغ است.

احمد مشفق

با سلام اگر پدر ایشان سالهاقبل درحضورصدهادانشجووخبرنگاران بجای پاسخ خبرنگار امریکایی که باپوشش چادردرمراسم دانشگاه شهید بشتی برگزار شد نمیپرسید که:حالاچراباچادر درمراسم امده اید اکنون ماوشما شاهد لفاظیها و افاضات نبودیم از قدیم گفته اند تره به تخمش میره حسنی به باباش

این رخت سیه نیست پرچم توحید بوَد...آن چادر خاکی چنین جلوه نما کرد!

قرآن دوست

جناب هاشمی روی سخنم با شماست : بنده به عنوان یک زن ایرانی همیشه از شما متشکر بوده ام که همیشه درتریبون نماز جمعه ما را بیاد آموزه های قرآنی می اندازید و همیشه ی خدا دغدغه ی این کتاب الهی را دارید. اما ای دانشمند بزرگوار! ای فقیه قرآن پژوه!و ای سینه سوخته ی کلام الهی ، چرا فرزندتان را از این چشمه ی الهی سیراب نمی کنید؟.... ماشاالله اینهمه نوه و نتیجه و نبیره دارید ، قدری هم یعقوب وار بنشینید و آنان راآموزش دهید. ماملت که ممنون شماییم بس که ما را درس دادید و آموزش دادید. .. راستی استاد گرامی ، اگر سرتان شلوغ است و فرصت رسیدگی به این مهم را ندارید ، ما شاگردان مکتب نمازجمعه های شما حاضریم با جان دل ، درسهایی را که از خودتان یاد گرفته ایم به فرزندان گل تان پس دهیم.. بالاخره این کمترین حقی است که استاد به گردن شاگرد خویش دارد.

مگه چی گفته که همچین فحش کاریش می کنید این کارهای شما در شان اسلام و مسلمانی نیست فکر آخرت خودتون باشید این کارها و تخریب ها درست نیست خدا از هر چیزی بهتر از هر کس خبر داره بس کنید حرمت آدمها رو نگه دارید حرف بیراه که نمیزنه هر چی هم که داره خودش میدونه و خداش شما مراقب اعمال خودتون باشید . . .

محمد ملکی

در رابطه با حضور فائزه هاشمی چند سوال از برنامه روز از نو دارم : چرا از فائزه هاشمی دعوت کردید؟ مگر نمیدانید این فرد کیست ؟ مگر نمیدانید این فرد با مسعود بهنود که از عوامل وابسته به در بار پهلوی بوده است و بهترین سابقه اش حمایت از اسرائیل در دربار شاه بوده است رفت و آمد دارد ؟ مگر نمیدانید که یک ماه هتلی را در تهران کرایه کرده بود تا آموزش گریم دختران خیابانی را آموزش دهد ؟ مگر نمیدانید در روزنامه زن روز که خوش بختانه بسته شد پیام نوروزی فرح پهلوی همسر شاه را درج کرده است ؟ مگر نمیدانید در مورد خاندان پهلوی اعلام کرده است که من به این خانواده احترام میگزارم ؟ مگر نمیدانید که در سفری که به کشور مصر داشت به زیارت قبر شاه معدوم رفته است ؟ مگر نمیدانید یکی از نشانه های آخرالزمان سوار شدن زنان به مرکب است که این شخص از افتخاراتش تلاش برای دوچرخه سواری بانوان است ؟ و چندین مسئله دیگر خانوم هاشمی دم از حجاب اسلامی میزد ولی خودش ساق دستش معلوم بود . وای بر شما

حسین نبیلو

ایشان می توانند براساس باور خود درانظارعمومی ظاهر شوند چون ازدین چیزی نمی فهمند نباید نظر دین رابیان کنند

نادر

با تشکر از عزیزان زیادی که با ادب و منطق اسلامی نظرات خود را بیان می کنند. بنده در 2 دوره به آقای هاشمی رای دادم چون در آن موقع کسی بهتر از ایشان کاندید نبود و همیشه به خانواده ایشان و تمام کاندیداها طبق وظیفه احترام می گذارم لاکن متاسفانه ایشان و بعضی از اطرافیانشان فکر میکنند مردم باید همیشه به آنها رای بدهند درصورتیکه مردم مصلحت نظام را در نظر می گیرند و ایشان بهتر می دانند که اگرچه نتیجه انتخابات به نفع ایشان نبود ولی هیچ تخلفی صورت نگرفته است چون در آنزمان دولت و .. اصلا دست آقای احمدی نژاد نبود ! و مهمتر امروز 16/2/88 آقای دکتر دانشجو در همان برنامه ایکه خانم هاشمی دیروز شرکت داشتند ( و برخلاف خانم هاشمی که بطور ناجوانمردانه ، متعصبانه ، یکطرفه و بدون استناد به دولتی که بدون اتلاف وقت و خودخواهی با شتاب به رفع مشکلات مردم خصوصا محرومین پرداخته است )، تمام مراحل نظارتی و تعداد ناظرین و غیره را تاختندسعی بخوبی توضیح دادند که نحوه نظارت از سوی نمایندگان مختلف از جمله نمایندگان کاندیداها در هر حوزه چگونه است و چنان بود که باعث تعجب مجری برنامه و همه ما بینندگان شد که چطور ممکن است با اینهمه نماینده نظارتی که از سوی خود کاندیدا هم در هر شعبه اخذ رای هست امکان تقلباتیکه آقایان و فامیلهایشان ادعا میکنند! وجود دارد و بنظر بنده این حرفها که منطبق بر حرفهای صهیونیسم ها از خارج است از اشخاصی مثل آقای و به طبع آن موسوی و کروبی آنهم برای رای مردم ، واقعا زننده است و باور کنید که همانگونه که مردم خصوصا جوانان با هوش ما فهمیدند چه کسی در عمل صادقتر است ، الان هم بهتر می فهمند که این دروغها یک پروژه است و قطعا بدانید اکثر مردم به دروغگویان و تهمت زنندگان رای نخواهند داد!. در مورد گفته های تعجب آور خانم هاشمی در تلویزیون که سیستم دولتی عراق و افغانستان را که از نظر وجود زنان با ایران مقایسه کرده بودند جایی برای پاسخگویی وجود ندارد ! و قضاوت آنرا بعهده بینندگان سایت می گذاریم که چگونه عزت ایران را با این دو کشور مقایسه میکنند؟ و آیا خانمی یا کسی از ایران عزیزمان واقعا دلش می خواهد بجای اشخاصی که خانم هاشمی گفتند در این کشورها باشد . بنده که چندین سال در اوایل انقلاب در اروپا زندگی کردم هیچگاه دلم نمی خواهد ایران را برای زندگی ترک کنم و یک و جب از خاک وطنم را با هرآنچه آنها ادعا کرده اند عوض نمی کنم چه رسد به 2 کشوری که خانم فائزه هاشمی از آنها یاد کردند.!

lمحمد

حیفه به خدا خون شهدا ریخه شود وامسال اینها به قدرت برسند امروز هم بیت المال را چپاول می کنند هم دل خانواده شهدا راخون می کنند

صدیقه

خانم هاشمی خود بهتر از هرکسی میداند که آنچه او از آن صحبت می کند دارویی است که غرب برای زنان تجویز کرد و امروز شکست آن برهمکان ثابت گشته است و حتی زنان ایرانی نیز تلخی این زهر را چشیده اند من بعنوان دختر دانشجوی امروز ترجیح میدهم با چادر مشکی و امنیت کامل تحصیل کرده و مهمترین کار خود که تربیت نسل آینده میباشد را انجام دهم

سیما

هنوز فیلم تبلیغاتی اقای هاشمی رادرانتخابات ریاست جمهوری فراموش نکردم

ارش

با سلام خدمت خانم هاشمی یک روزی معلم بنده می گفت رفتم کیش دیدم یک پارک خیلی بزرگ زیبا به سبک اروپایی ساخته شده پسر کوچکی بهانه گرفت گفت بریم داخل این پارک من گفتم بریم وقتی وارد شدیم به طرز بی ادبانه ما را بیرون کردند گفتند مال فائزه هاشمی است خانم هاشمی اقایان اصلاح طلب شما که مال این مردم را به تاراج برده اید حالا سیر نشدید سراغ ناموس انها رفه اید

ایرانی

نمی خواستم ، نظر بدم ولی مجبورم ، جواب دوست خوبم علی آقای غفاریان رو بدم ببینم اینکه مثل حیوانات اهلی آدمها تو هم بلولند ، یعنی آزاد اندیشند ، معیار تو برای عدم کوته فکری چیست ، بنده خدا شخصیت انسان خیلی بالاتر از این حرف هاست ، هنوز آدمهائی هستند که تو گیر ..... هستند ، اگه می خوای به هت بگم من تو کی هستیم و باید چه طوری فکر کنیم به من پیغام بده تا با هم قرار بذاریم : آدرس : dislamnezhad @yahoo.com

حسن

از صدا و سیما بعید بود!!!!!!!!!!!

ایرانی

من فقط برای اینکه عرصه خالی نباشه نظر میدم دست همه اونایی که نظر دادن درد نکنه فکر کنم دیگه این خانم جوابشو گرفته باشه برو حالشو ببر فائزه خانم

هادی

خانم هاشمل لطفا آبروی پدرتان را نبرید

حمدالله

اقا یا خانم نعمت اللی کسی حق ندارد به یک شهروند ایرانی بگوید از مملکت خارج شو و اینجا نباش ایشان دختر یکی از یاران صدیق امام راحل هستندو نظراتشان هم مردم پسند

محمد

اولا در تمام دنیا لباسهای رسمی برنگ سیاه و یا تیره میباشد و بانوان ما نیز از برای حضور در مجامع رسمی از این قائده مستثنی نیستند در ثانی ایشان گریزی به سابقه مدیریتی خود و امثال خود بزنند و ببینند به عنوان زنان فعال در صحنه مدیریت چه قدر توانسته اند اعتماد سران نظام را برای حضور زنان در مناسب جدی فراهم نمایند ، واقعا ایشان خود را نماینده شیرزنان سرنوشت ساز این آب و خاک میدانند و با ادای این عبارات سعی در بهبود اوضا دارند و یا سودای دگر

محمد حسین فضلی

من برای آقای هاشمی به خاطر داشتن چنین دختر فهمیده و اسلام شناسی تبریک بگویم.خانم هاشمی چرا در رشته ای که تخصص ندارید اظهار نظر می کنید مگر نمی دانید که مشکی در چادر کراهت ندارد اگر نمی دانید از بوی گرامیتان بپرسید.

شایان

تو رو خدا این بچه بازیها رو بذارین کنار این مسائل فقط باعث بزرگ تر شدن مشکلات و ایجاد نفاق در جامعه می شه در ضمن ما در قبال چیزهایی که



لیست کل یادداشت های این وبلاگ