سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به مردم بیاموز و دانش دیگران را فراگیر، تا دانش خود را استوار کرده [امام حسن علیه السلام]
 
جمعه 88 اردیبهشت 18 , ساعت 8:50 عصر
سایت موسوی: احمدی‌نژاد در همه نظرسنجی‌ها بالاترین رأی را دارد
مسئول تبلیغات موسوی: نظرسازی نکنید رأی موسوی 2 برابر است

سایت قلم‌نیوز ارگان اینترنتی حامی موسوی در نوشته‌ای به قلم یک استاد دانشگاه ضمن تشکیک در نتایج نظرسنجی منتشر شده در تاریخ 26 فروردین رجانیوز اذعان کرد که در همه نظرسنجی‌های انجام شده در کشور در 2 ماه گذشته آقای احمدی‌نژاد بیشترین رأی را داشته‌اند.

به گزارش رجانیوز، پس از درج این مطلب، مسئول کمیته تبلیغات و رسانه موسوی در گفت‌وگو با همین سایت که توسط خود او اداره می‌شود، گفت: دیگر کسی فریب نظرسازی ها را نخواهد خورد. اطلاعات دقیق ما حاکی از رشد چشمگیر و شتابان مهندس موسوی است به گونه‌ای که احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم حداقل است.

این سایت ابتدا در مطلبی با عنوان "نظرسنجی و نظرسازی" نوشت: «این درست است که در همه نظرسنجی‌های انجام شده در کشور در 2 ماه گذشته آقای احمدی‌نژاد بیشترین رأی را داشته‌اند، اما نادرستی در جای دیگری است. بالاترین برآورد برای آراء آقای احمدی‌نژاد در سطح ملی، نزدیک به 50 درصد است. در ضمن تمامی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند رأی میرحسین موسوی در دهه سوم فروردین به بیش از 8 برابر رأی مهدی کروبی رسیده است.»

اما پس از انتشار این مطلب، مسئول کمیته رسانه و تبلیغات ستاد میر حسین موسوی گفت: دیگر کسی فریب نظرسازی ها را نخواهد خورد. در یک روند طبیعی شکست احمدی نژاد قطعی است و موسوی پیروز قاطع دور اول این انتخابات خواهد بود. شما نظر می سازید و امید بی حاصل می دهید. چه بخواهید چه نخواهید موسوی در دلهای مردم شهر و روستا خانه کرده است. نظرسازی های ساختگی اخیر یادآور نظرسازی های سال 76 علیه خاتمی ست.

ابوالفضل فاتح بورسیه جهاد دانشگاهی که به صورت غیرقانونی در ستاد موسوی فعالیت می‌کند و مسئولین جهاد دانشگاهی نیز نیز درخصوص این مسئله اقدامی نمی‌کنند، در گفت‌وگو با سایت تحت مدیریت خود، از نظرسنجی‌های اخیر که حاکی از فاصله زیاد احمدی‌نژاد با موسوی را نشان می‌دهد به موج نظرسازی تعبیر کرد و گفت: دیگر کسی فریب نظرسازی‌ها را نخواهد خورد. آنها می خواهند به حامیان خود امید بدهند ولی به خواست خدا حاصلی نخواهد داشت. اطلاعات دقیق ما حاکی از رشد چشمگیر و شتابان مهندس موسوی است به گونه‌ای که احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم حداقل است.

فاتح ادامه داد: در یک روند طبیعی و با ادامه وضع موجود شکست احمدی‌نژاد قطعی است و موسوی پیروز قاطع دور اول این انتخابات خواهد بود. به طور مثال، در حالی که پیش از اعلام حضور مهندس شناخت نسل جوان از موسوی را بسیار اندک می‌دانستند.

وی در یک پیش‌بینی عجیب اظهار داشت: در حال حاضر رأی ایشان نسبت به احمدی‌نژاد تنها در این قشر دو به یک است، نظرسازی‌های ساختگی اخیر نظرسازی‌های سال 76 علیه خاتمی را تداعی می‌کند.

نظرات کاربران:

لیست کل یادداشت های این وبلاگ