سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید هرچند در ژرفای دریا فرو روید و خونتان بریزد . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 88 خرداد 2 , ساعت 9:8 عصر

همایش حامیان دانشجویی محمود احمدی نژاد نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، با عنوان "گفتمان امام و انقلاب ،همراهان جوان دکتر احمدی نژاد" درحالی برگزار شد که جمعیت طرفداران رییس دولت نهم درسالن شهدای هفتم تیر بسیار بیشتر از 12 هزار نفر( ظرفیت سالن) بود.

به گزارش ایرنا، در ابتدای ورود به سالن ازدحام جمعیت آنقدر زیاد بود که تمام سالن های منتهی به راهروها نیز مملو از جمعیت بود ،بسیاری ازدانشجویان در راهروهای منتهی به سالن و عده ای در بیرون به سخنان احمدی نژاد گوش می دادند.

جمعی از حاظران در سالن برای اینکه فرصت حضور در محل سخنرانی برای همه فراهم شود ایستاده مراسم را دنبال می کردند.دانشجویان حامی احمدی نژاد از سراسر کشور در این همایش حضور یافته بودند.

** قبل از ورود احمدی نژاد، دانشجویان با شعارهای "الله اکبر"،" مرگ بر ضد ولایت فقیه"، هیهات من الذله"،" احمدی احمدی حمایت می کنیم"،"تا دولت کریمه یک یاحسین دیگر"،"عزت ما کرده زیاد، محمود احمدی نژاد"حمایت قاطع خود را از احمدی نژاد اعلام کردند.

** همچنین دانشجویان با سر دادن شعارهای "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند"،"حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سید علی"،"خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست"،" ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"،" ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای"، "هر گاه بوی خمینی(ه) به سر افتد، ما دور سید علی خامنه ای می گردیم" بار دیگر با آرمان های رهبری و انقلاب پیمانی دوباره بستند.

شرکت کنندگان همچنین با شعارهای "مرگ بر آمریکا"،" مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را نسبت به دشمنان ایران اعلام کردند.

** در ابتدای مراسم پخش کلیپ دستاوردهای دولت نهم و سفرهای استانی رییس جمهور، نماهنگ مقاومت جهانی، سخنرانی در دانشگاه کلمبیا مورد استقبال و تشویق حاضران قرار گرفت و تمام حضار با شعار "احمدی نژاد حمایتت می کنیم" بار دیگر از نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

** همچنین مردم با دیدن عکس های احمدی نژاد در کنار سید حسن نصرالله ،اسماعیل هنیه و روسای جمهور ونزوئلا و بولیوی به وجد آمدند و بار دیگر ابراز احساسات کردند.

* در گوشه ای از سالن عده ای از خانواده های شهدا، پلاکاردی یا مضمون "احمدی نژاد دعای خیر تمامی مادران شهید به دنبال توست" در دست داشتند که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

** در گوشه و کنارسالن، دانشجویان، پلاکاردهای "احمدی دلاور حمایتت می کنیم"،" مالک اشتر علی تو انتخاب اولی"،" احمدی ساده زیست، نابودگر صهیونیست" دردست داشتند و با سر دادن شعار از احمدی نژاد حمایت می کردند.

** قبل از سخنرانی محمود احمدی نژاد، مجری برنامه اعلام کرد که جمعیت به اندازه ای است که "حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی" نماینده مردم تهران نتوانسته وارد سالن شود. پس از چند دقیقه با ورود آقاتهرانی، سالن به وجد آمد.

آقا تهرانی با حمایت از احمدی نژاد، گفت: احمدی نژاد به پلاکاردهای بزرگ نیاز ندارد، مردم خادم خود را می شناسند.

وی گفت: احمدی نژاد توانایی های بسیاری دارد و ما با صداقت و راستی از توانمندترین و صادق ترین نامزد حمایت می کنیم. در اینجا دانشجویان با شعار "ای حامی ولایت خدا نگهدار تو" او را همراهی کردند.

** با ورود احمدی نژاد شورو اشتیاقی وصف ناپذیر دانشجوبان را فرا گرفت ،بسیاری از آنان با چشمانی اشک بار و مشت های گره کرده شعار "احمدی نژاد حمایتت می کنیم" سر دادند.

با آغاز سخنرانی احمدی نژاد سالن در سکوت فرو رفت و تمام دانشجوبان با دقت به سخنان رییس جمهور خود گوش می دادند.

احمدی نژاد از حامیانش پرسید "شما از چه ساعتی اینجا هستید" که همگان فریاد زدند: از ساعت یک.
احمدی نژاد گفت آیا تا آخرش هستید که همه فریاد زدند "بله" و احمدی نژاد گفت: پس تا رسیدن به قله ها یک یا حسین دیگر که فریاد "یا حسین" سالن را در بر گرفت.

** در میانه سخنرانی احمدی نژاد شور و شوق دانشجویان به حدی بود که با تشویق ها و شعارهایشان سالن را به لرزه درآوردند. دانشجویان با شعارهای "احمدی قهرمان، امید نسل جوان"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "یازهرا"، "دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد"، "ابوالفضل علمدار، احمدی را نگه دار"،"درود بر احمدی، سلام بر رجایی"، "احمدی قهرمان، حامی مستضعفان"، "توپ، تانک،اهانت دیگر اثر ندارد" احمدی نژاد را همراهی کردند.

** در پایان مراسم نامه های حامیان احمدی نژاد از بین حضار جمع آوری شد.

نظرات کاربران:

لیست کل یادداشت های این وبلاگ